21 oktober 2005

Den där om bajs

Mina kattungar bajsar ovanligt mycket och stort. Man skulle kunna tro att de skiter små hallon när man ser dem, men nej. Fattar inte att det kan få plats så mycket bajs i en sån liten kropp. För om jag tänker på mig själv så bajsar jag kanske en hundradels storlek av min kroppshydda. Men de, de måste bajsa typ en tiondel.

Och så fort man gjort rent lådan så står de i kö för att göra nytt. Antagligen bara för att retas. De bara "ey, killar, nu är toan ren igen, någon som känner för att kissa?"

Men jag förstår dem, vilken toa hade man helst gått på: den där snuskiga eller den rena?


3 kommentarer:

Anonym sa...

Uah!

Anonym sa...

ahahaa! ha! men dom går på lådan i alla fall? det är ju stort!

Jenny sa...

Anonymous: vadådå?!? :c]

Linda: Jepp, de har varit duktiga hela tiden. En morgon kom jag upp och då hade toadörren stängts under natten, så när jag öppnade den så ställde de sig i kö. Kunde nästan se dem korsa benen och gnälla "meeeen kom igen då! Snaaabba!"