04 december 2006

Den där om att det inte finns något värre än när folk berättar om sina drömmar för en

Det skulle i så fall vara när folk klagar över hur lite djävla tid de har och hur stessade de är.

Den här veckan måste jag...
- Gå på två dejter med två olika pojkar. (Snälla döda mig, jag har I-landsprobs!)
- Skriva två kritiker på artiklar om relationen USA - Mexiko.
- Skriva en slutuppsats på sexton sidor.
- Gå på en födelsedagsfest/middag.
- Ha två slutprov.
- Köpa en vinterjacka, inför New York (Shoppa! Nej! Snälla döda mig, jag har I-landsprobs!)
- Säga hejdå till alla mina bästa vänner. Här.
- Pussa på Den Där Mannen.
- Packa alla mina saker.
- Ta mig fjorton timmar söderut.
- Gråta massor.

(Och i natt drömde jag att jag var en supermodell och fick klänningar gratis.)

4 kommentarer:

egoistiska egon sa...

haha, vad träffad jag kände mig först då jag skrev ett hejjagärstressadochgnällig-inlägg igår.

du åker snart?

Å sa...

Så kommer slutet på en resa och början på en ny antar jag... Funderat på att ta tag i det du skulle vänta med tills du kom hem?

Min resa har precis börjat och det gör förbannat ont, men det är samtidigt oundvikligt.

Jenny sa...

Ego: Nejnej, inte menat till dig! Menat till... mig själv. Och ja, snart aker jag.

å: Ja. Allt jag väntat med måste jag nog ta tag i. Djävla helvete, vad jag inte vill, men måste! Och jag följer dig och håller din hand och hejar på. Jag finns här.

Å sa...

Tack!

Jag kommer följa dig, heja på dig när du behöver påhejning och hålla din hand när du ber om det.

"This too shall pass"