12 december 2010

Den där om att svara på vad man har för favoritbloggar

Favoritblogg?
- Hanna

Jag vågar knappt svara på det här, för jag är rädd att om jag inte nämner alla så blir folk ledsna hestar. Jag byter ganska ofta: ett tag tycker jag att en blogg är underbarast i världen, sen går det en månad och jag hittar en ny, sen är det nån som föder kid och man knarkar sönder sig där. Jag har ju träffat väldigt många andra bloggare också och några av dem har blivit väldigt bra vänner, det måste ju ändå räknas som favorit, när man kan få vänner genom att blogga.

Kollar vi på de stora bloggarna så gillade jag Elsa Billgren tills jag höll på att kräka på att allt var så fantastiskt hela tiden. Då läser jag hellre bloggar där det är skit i hörnen som får synas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mm finns många mkt bra. Din tex. Bättre att ha många bra än en bästa. Om de lägger ner och försvinner å så. fast man har ju sina favvisar såklart.

Jenny sa...

Såklart!