03 oktober 2007

Den där om att det inte är så kul att vara 160 centimeter kort på konsert

13 kommentarer:

Chris sa...

jäkla skitvakter. skit skit skit. men oh så bra hon var. undrar om jag såg dig...

Jenny sa...

Jag höll faktiskt ett öga öppet efter dig i pausen, men såg ingen dig.

Jag och kompis pratade om att alla var så himla homogena på stället: klädda likadant, samma sätt, samma P-O-P. Ungefär som hon och jag.

Anonym sa...

jag tänkte på det också. brukar alltid reflektera över alla dessa homogena alternativa människor på dylika happenings. jag hade svarta byxor och svart t-shirt. var troligtvis kritvit i ansiktet, that time of year. har slutat orka sminka mig också, skyller enkom på bekvämligheten i pojkvän. lyxproblem =)

k sa...

Fantastiskt.

egoistiska egon sa...

alltså, jag känner mig jättedum som typ aldrig hört människan förrän för någon dag sedan. hon är ju snorbra.

Annalyza sa...

Jag tänker mest så här - vart har Jenny tagit vägen.
Hoppas till något ställe där hon mår bra.

Anonym sa...

Kom tillbaka

Anonym sa...

vars är du vännen?

soulkatt sa...

nu blir jag längtig :(

Anonym sa...

Som trogen läsare så veeeeet jag att du är i Milaaaaano, men det är tomt ändå.

Kom hem och skriv!

MZ

Anonym sa...

och jag som spänner öronen och lyssnar och lyssnar - är det här något jag missat?? Vem sjunger?

Anonym sa...

Lostin..: Det är Feist, hon är från Kanada och är underbar.

Anonym sa...

Jaaa, men då vet jag ju, jag tyckte först att det lät lite som Ani DiFranco sen tänkte jag på Feist men ville inte gissa fel och göra bort mig.. ;oP

Rolig grej med Feist är att jag lyssnade på första skivan i skivaffären och kände att det var ingen låt som fastnade sådär jättebra. Inte förräns för några månader sedan när en kompis till mig frågade om jag inte gillade Feist för att det var min stil och jag förklarade att det var lite för mesigt för mig, upptäckte jag hur fantastisk hon är - låten som fick mig att fatta - "I feel it all".