17 juli 2008

Den där om världens bästa pojkvän

Halvliggandes i gräset, på Djurgården. Vi skulle titta på Anna Järvinen, men det blev sekundärt när det kom för mycket folk, så vi låg kvar och hörde henne på avstånd. Med kalashattar och bubbel. Med hans hand på kinden. Han gav mig grattistillettårbaby!presenterna och jag fick en liten present för varje månad vi varit tillsammans och jag fick leksaksplastdjur för maj, när vi var på Berlins zoo och ett garnnystan för oktober, när vi åkte till Italien och jag hade stickat en halsduk till honom. Och framtidspresenten! I framtidspresenten låg en resa till Fårö och en helg på världens finaste hotell.

Sen blev jag full och vi plankade in på Gröna lund och åkte berg och dalbana, sen åt vi glass i Gamla stan och drack öl och idag är jag så djävla bakis, men det gör inget för ingen kan sväva högre än jag!

8 kommentarer:

Helen sa...

Grattis till ett år! Och herregud, vilka rara presenter. :)

Anonym sa...

Åh va bra han är!

Anna sa...

ojojoj, du är verkligen kär. underbart!

RvT sa...

Men åh, så fint! Och Gotland, det är kärleksön. Ni kommer ha det så mysigt!

Lala Bing sa...

Oj, låter verkligen helt underbart!

It´s all about me sa...

Din pojkvän verkar grymt bra!!!

Anonym sa...

Är han typ uppvuxen med en storasyster eller en mamma som läste mycket Harlequin? Sånt där måste man ju ha lärt sig nånstans.

Anonym sa...

ta mig sjutton
jag tror det ar sadar det ska vara att vara kar jag har
last det nanstans