11 november 2008

Den där om att smygblogga på jobb

Ha,

sitter på jobb och skriver, man blir liksom modigare och modigare här. Det börjar med Facebook och slutar med sex på skrivbordet.

Ny uppdatering nässkölj: jag har gjort det. Min näsa är ren. Det rann snor på ställen som det inte borde rinna på och det var läbbigt. Får se om det funkar. Andra stora nyheten för veckan är att mina föräldrar kommer att träffa Stolte mannens på lördag. Middag. Jag undrar om Stolte mannen ska ha slips. Det är skitstort. Inte slipsen, alltså, utan föräldrarmötet. Mina föräldrar har inte träffat pojkvänsföräldrar sen jag gick på mellanstadiet och de sprang på varandra på ICA. Nervös upphöjt till tiotusen.

Nu måste jag chatta lite med några kolleger på intranätet innan jag får gå hem i mörkret.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot rapport efter några gångers användning av nässköljen där :D

Pirrigt! Minst sagt hör jag... eller jag, kan jag läsa mig till ;). Då låter det som att det är seriöst upphöjt till tusen oxå. Men det har jag nog fattat vid det här laget :). Låter lovley att ha hittat den som är rätt för dig o att du är rätt för honom.

k sa...

Jag har kommit på mig själv ett par gånger under den senaste veckan att jag fnissat till åt: "Det börjar med Facebook och slutar med sex på skrivbordet".

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Haren sa...

Men hur gick foraldramotet? Hade Stolte mannen slips?