07 juni 2010

Den där om skynda att älska

Stolte mannen klappar mig i nacken på ett sånt där sätt att jag fattar att vi inte haft sex på så länge att han börjat få ont i pungen. Jag räknar på fingrarna. Förra veckan var jag dubbelbokad nästan varje dag: det var springa från att handla nya sommarskor till träning hem till filmen som måste ses innan den skulle lämnas tillbaka samtidigt som jag vaxade benen. Det var prova bröllopsklänning för att sen hasta till Vårruset och precis missa starten man tänkt ta.

Jag sätter på Cat Stevens medan han drar ner persiennerna. Hoppar ur kjolen i köket på väg till badrummet för att snodda upp håret. Kommer tillbaka och han står redan ståndaktigt. Förväntansfullt. Naket. Leende.

Redan till The first cut is the deepest, låt nummer fem på The ultimate collection-skivan har vi kommit båda två. Jag två gånger.

7 kommentarer:

M sa...

Varför är jag ensamast om att inte kunna orgasma två ggr i rad...

Anonym sa...

M... du ska vara glad att du kan komma alls... det kan inte jag. Aldrig.

Jenny sa...

Vibrator är all I have to say. Delfinen. Älskar honom kopiöst!

Anonym sa...

ont i pungen? runkar inte stolta mannen? märkligt annars kan jag tycka

Anonym sa...

M, du är inte ensammast! jag är som man alltid läst i typ cosmopolitan att killar ska vara, helt ointresserad av sex så fort jag har kommit. "komma igen? hah! sova tack!"

Jenny sa...

Jo, han runkar nog.

Anonym sa...

jenny, är det en dolfinger du har? är den bra i såna fall? känner att jag behöver uppdatera sexleksakssamlingen.