20 juni 2012

Den där om att ha bokat en vanlig svensk jävla semester

Jag övertalar min man om ganska mycket saker. Saker som kostar. Som är ganska oförståndiga, men roliga. Nu har jag övertalat honom om att vi inte alls ska lägga tjugitusen på att betala av lån utan att använda till semester. Så i eftermiddags tog jag på mig kläder som inte matchade alls, för jag har städat min garderob och hittat roliga kläder och ville ha på mig allt samtidigt så då blev det gult med blommigt med randigt. Sen åkte vi och köpte oss en plats i solen. 





Så jävla nöjd.

8 kommentarer:

Maria sa...

Skoj! Varthän bär det av?

Fifi sa...

Kul! Vi har också köpt oss en plats i solen, i höst, en riktig svennesemester och det ska bli så jäkla gött!

Johanna sa...

Herreguu vad det ser härligt ut! Rätt beslutat, helt klart.

Och gillar outfiten!

Lisa sa...

Det är ni värda! :)

Jenny M sa...

Underbart med semester! Även solsemester, är ju bara skönt att få komma iväg tycker jag. :-)

Colombialiv sa...

Härligt! Och semester. Gud vad ni förtjänar det.

motvalls sa...

Jag är den förståndiga. Men jag är också den som tycker att 20 papp avbetalat lån varken gör från eller till. Å att resa är det bästa en kan göra för sina slantar. Bon voyage!

Jenny sa...

Vi drar till Kreta. Där har jag inte varit sedan jag var 13, hade fått mens men vågade inte berätta detta för mina föräldrar. Badade inte på hela semestern.