02 januari 2008

Den där om när hjärnan lägger av

Alltså, hallå, ibland så fuckar sig min hjärna när jag går ut själv (själv = utan pojkvän) och jag stegar fram till baren, tar en drink med högernäven och fluktar samtidigt över stället för att kolla vem jag vill/ska knulla för kvällen. Ses säger det stopp, och vänta, har jag inte glömt något? För jag har ju någon hemma som redan knullar mig senseless.

Men alltså, hallå, ibland så går det per automatic, och jag har redan klätt av tjejen till höger, tagit henne på brösten och sugit lite lätt på hennes öronsnibb i tanken. Eller blinkat mot bartendern. Kollat in rumpor. Bitchslagit mannen till vänster över kinden, får att jag blev så kåt precis innan jag kom att jag inte kunde hantera mig själv. Men sen, vänta, den jag har där hemma knullar mig ju som ingen annan. Han får mig att gråta som en oskuld när han trixar med tungan (väldig märklig känsla att gråta under samlag... säger man "samlag" nu för tiden?).

Och hallå, några gånger har han kommit hem med lappar i fickan med ett djävla telefonnummer från nån djävla Bella, som jag gärna skulle vilja leta upp och skjuta, eller den där förbannade Linda, som skrev i love you på en lapp till honom. Den där förbannade Linda vill jag ta och halshugga (i illustrerad vetenskap stod det att man kunde halshugga en person med ett enda hugg. Det trodde inte min bror på. Detta diskuterade vi i cirka sju minuter under de tråkigare delarna av Arn).

Så, ibland, knullar hjärnan till det och är kvar där i sommaren nollsex, när jag drog hem folk till höger och vänster och knappt kunde gå Götgatan upp, eller ner, utan att stöta ihop med någon som jag inte mindes namnet på och jag tänker att det var faen goda tider. Det var faen härliga tider. Men så faen heller att jag vill vara där igen.

9 kommentarer:

It´s all about me sa...

Jag satt just och tänkte samma sak. Eller inte riktigt, mer när det gäller andra sidor. Ibland glömmer jag, vill leva så igen, men så kommer jag på att nej, det var då och det är bra så.

Förövrigt skriver jag blogg igen nu som förut lite grann, hoppas att du vill läsa.

Greenchili sa...

Ja du, känns igen nästan alltihopa. Gamla vanor hänger gärna kvar, man får va glad att man hinner komma på sig själv innan det hänt nåt :)

Glad för våran skull, rätt sorts tårar är bra för kropp o själ.

Anonym sa...

Det är lite samma här. Jag höll på att åka dit en gång i somras, men nu är jag väldigt glad över att det aldrig gick SÅ långt utan bara nästan. Men jag hade ont i magen ändå.

la linda sa...

nej, det där är ju oftast kul ett tag, men sen längtar man efter något mer. eller jag gör det i alla fall. inget fel på varken det ena eller andra men mysigt att ha någon man kommer ihåg namnet på :)

sara sa...

Man måste få tänka lite. Flirta lite med tanken, så länge inte partnern behöver veta det. (Läser han bloggen?) Stänger man av tankarna redan innan man tänkt dem är det som att tänka "jag är inte sugen på chips, nej det är jag inte, nej det är jag inte" och tillslut går man och köper chips.

Anonym sa...

Tror att gamla tankemönster tar lång tid att bli av med. Jag tror fortfarande att jag ligger med massa random folk, fast jag inte gör det. Och chockeras över att jag aldrig(ta i trä!) på riktigt frestas att vara otrogen längre.

Såna där Lindor och Bellor kan ta knäcken på mig lite. Fast bitchslappar mig till att behandla honom som jag vill behandlad tillbaka.

Jenny sa...

Annaluna: Har läst hela tiden. Välkommen (mer) tillbaka!

Greenchili: Jo, det där med att ta sig i kragen innan något mer händer är skitbra. Oftast går det bara en hundradelssekund innan jag kommer på (jag hinner klä av folk så snabbt).

Sunstroke: I know! Ont i magen som faen bara av tanken. Må illa. Rysningar.

La Linda: Fast så är det väl alltid? Gräset som är grönare...

Sara: Jo, och ibland gillar jag även att han blir uppraggad, att folk faktiskt tycker att han är attraktiv (det finns en kille på Finastes jobb som är heltänd på min man). Jag blir lite stolt. Och nej, han läser inte. Han får inte. Men hans vänner gör då och då.

Haren: Och jag ser mig fortfarande som en som knullar runt som faen! Som värsta singelbruttan, som ingen har kontroll på.

j sa...

den där om när hjärnan lägger av känner jag igen. oh ja.

Tina sa...

o när en eventuell övergång från den som har all anledning att knulla runt o den som inte bör är inom räckhåll, då är det svårt att inte falla dit och sen liksom låtsas att dendär anledningen inte var något att ha. sen är man tillbaka där man började igen