14 januari 2008

Den där om vad som händer fjorton:trettio hos mig

10 kommentarer:

Anonym sa...

är det bara jaaaaag som inte kan se videon?

It´s all about me sa...

hihi, kul att se!
Jag började mitt projekt Argentina-album igår. Snart kommer 76 finfina matta bilder med vit ram!

ajja sa...

jennystrumpor! Roli du e :)

soulkatt sa...

Hih :)

Anonym sa...

Åh vad mysigt och oväntat med dialekten. Egentligen borde det ju inte vara oväntat när man vet var du kommer ifrån men ändå!

Anonym sa...

haha, dags å inse att din skånska är grymmare än min! söto!

Jenny sa...

Jag och min skånska blir mer och mer vänner för var dag som går. Ibland blir vi ovänner, då skäms jag och sen slår jag mig själv lite och så blir vi vänner igen!

Greenchili sa...

Haha din skånska är såååå lik min, fast min är mera Malmeit och mindre Lundensisk än din (slå mig inte) :P

sara sa...

Ah. Vad roligt det var att höra din röst!

Jenny sa...

Slåss inte. Här. Jag är ju från typ Lund, så det är inte så konstigt!