26 juli 2009

Den där om att minnena börjar vakna till liv

Åh, Gud, jag kom precis på att på dansgolvet igår så berättade en bekant till mig att de hade läst min blogg ett tag. Först läste de och läste, läste sen gjorde vi något och jag skrev om det och då fattade de att det var jag. Sen, på dansgolvet, fick jag hälsa på en annan bloggare som jag inte vet vem det var, men han hade ett helt entourage.

Sen gick jag och badade med Erik.

Men det var inte det jag skulle skriva om, det jag skulle skriva om tar vi i ett nytt inlägg (ursäkta, jag tror att jag fortfarande är full).

2 kommentarer:

Mallan sa...

fy fan. jag är och förblir en bloggstalker. skämmes! men fortsätt i god tro kära du, gör't! /mallan

Jenny sa...

Ja för fan! Du får gärna bloggstalka mig, det är lite fint på något sätt.