12 december 2009

Den där om att show must go on

JulGALAN var väl inge speciellt. E-type sjöng typ tre låtar från sitt nittital, EMD gjorde någon dålig Michael Jackson-remake och Linda Bentzing (med z!) bad julfulla gubbar med "skojig" julluva att inte tafsa henne på brösten.

Träffade en kollega som är mammaledig. Hon kom springande och bara "GRRRRRAAAATTTTTTTIIIIIIIISSSSS!" och klappade mig på magen. Nej, jag är inte gravid. Till och med en tjej som inte ens jobbar har hört att jag är gravid. Och klappade mig på magen, jag trodde att det var förbjudet?

6 kommentarer:

bubbelbubbel sa...

Det är hemskt! Och har inte alla tjejer varit med om det så man vet att det är totalförbjudet att ens nämna det om man inte är helt bombsäker på att så är fallet.

Hörde det 5 ggr under 2007. Första gången var på nyårsafton och jag stod och vinglade i hallen med en champagneflaska i handen. Hallåeller??

Haren sa...

Deffo förbjudet!

Theres o Wilma sa...

Usch ja...jag fick oxo höra det 2007 fast under valborg, samtidigt som jag stod o drack cider. Folk är bara konstiga...

Emma sa...

Ha ha, folk är roliga. Vad sa du då, "Ja vischt för tusan, SKÅåååL!"?

Spader Madame sa...

Totally forbidden! Man häpnar!

Jenny sa...

Jag sa "nej, jag är inte gravid" varpå hon sa "jo".

Det var också lite konstigt.

De trodde i alla fall inte det för att jag var tjock. Det känns lite skönt. För det har också hänt.