16 mars 2008

Den där om relationsteorin. Yao.

Ey, du måste vara speciell, intellektuell, parallellt, tillfredsställa mig sexuellt.
Måste funka i sängen för att hålla i längden.
Om du bara tänker på dig själv, har du missat poängen.
Ey, det handlar om å ge och ta, om du e den som ba vill ha: kan du dra!

Ni minns när jag ville ha hatt på när vi knullade? I torsdags var det pojkväns tur. Han fyllde och skulle tvunget ha sin fotbollskaptensarmgrej på during morgonsex. Det var oväntat sexigt. Sen drog vi till Centralbadet, hängde lite med en massa gammelfolk, pojkvän blev stött på av Staffan Westerberg i ångbastun (visst är det skönt att vara naken? Jag gillar naken!), drack champagne, badade bubbel, fast man inte fick med bubbel.

Bada bubbelbad, ge mig massage, göra mig glad när jag e lessen och allting e knas.
Jag vill ha mer än dom flesta, något extra.
Så är du man nog: vågar du å testa?

På natten somnade han naken, men med slipsen på.

Och! Och! I lördags var värsta partykvällen: full som en alika, partyskorna på. Eller så var det så att jag fick träffa hela hans familj för första gången och sen tittade på Melo med hans mamma och pappa, där hans pappa tyckte att Bengtzing hade en härlig bit, hans mamma gjorde mysbricka med ost och kex på som de alltid gjorde när han var liten, jag var ganska full och sen, när vi skulle sova i nittiosäng i pojkrum vågade vi knappt röra varandra på könsorganen.

"Vad vill du ha yao?"
Jag vill ha kärlek och respekt,
nån som vet hur man gör när ljuset är släckt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, fortfarande kär i dig. I dina texter. Damn. Jag som trodde jag kommit över dig....Du sätter dina spår kära Jenny..

Anonym sa...

va? själv började jag nästan sakna bebisspråket. trodde fan aldrig det skulle ske.

soulkatt sa...

Kärlekord kärleksord kärleksord.