17 november 2009

Den där om att (inte) ta den i trean

Någonstans i fyllan i lördags hoppade ändå frågan om I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That): "vilket hål vägrar Jenny att ta den i?" in i leken. Svaret är trean. Trejan. Eller röva, för er som räknar och räknar, men bara hittar två hål.

Vi hade nyss träffats, Stolte mannen och jag. Börjat "stoppa in den". Då började vi experimentera med trean, använde olika oljor och skit (matolja, olivolja, majsolja). Hela sängen blev kladdig, man var väl inte direkt nykter och oljorna landade väl inte direkt där de skulle alltid. En kväll fick vi till det, han fick in den.

Jag tror att det var samma kväll som jag trillade ner från ett träd och bröt revbenet, för dagen efter hade jag ont både i revbenet och i rumpan. Hade ont i revbenet i cirka ett halvår. Och i rumpan inte lika länge, men vad faen ska han in där och greja, när jag har två andra fullt fungerade hål?

I won't do that.

9 kommentarer:

Underlandet sa...

Hear, hear!
Känner precis samma sak.

Jenny sa...

Kom precis på att jag nästan, nästan övertalade Stolte mannen på fyllan att köpa en strap on, så att jag kunde få sätta på honom för ett par veckor sedan.

It´s all about me sa...

Never have, never will. Som tur var vill inte min kille heller, och hade han velat det hade jag kört på samma förslag som du - strap on för rättvisans skull!

Miss Baglady sa...

Muahaha, me not either. Tycker det är äcklish, för även om jag provat det med killar förut, så vill jag inte ha Mr Hilarious meckandes där. Han är för fin;)

Bra inlägg. Du är grym .

ania sa...

inte jag heller, alltså det är bara att lyssna på ordet BAJSHÅL. det är ett BAJSHÅL for gods sake, vad ska ni med eran kära fina balle i ett BAJSHÅL och göra liksom?!?!?!?! dont get it. dessutom är det ouch. OCH DU FÅR BAJS PÅ KUKEN!!! MITT BAJS! mitt bajs ska inte vara på nån kuk, tackhej.

A sa...

För mig gör det detsamma, jag gör vad som helst, haha. Men det har ju varit en och annan tjej som tagit initiativet för de gillar det, så det är nog upp till var och en det där. Om man inte tycker det är skönt eller upphetsande, så gör man det inte helt enkelt.

Men varför denna ökande analfixering i bloggen? :)

hon i receptionen sa...

Det är en utgång. *visdomsord*

Dr. Max sa...

Jenny:

Kanske det är länge sedan du försökte med trean. Slarvigt, nervöst, kanske lite full? Olja överallt, trillade ner ur ett träd!

Någon gång, om nyfikenheten inte är död, så prova lugnt, medvetet och planerat. Duschad och ... ja du förstår. Prata med din man innan och kittlar det inte i magen då så strunta i saken. Hämningarna är SÅ starka, I can tell you, men för många är det en oanad njutning. För en man är kvinnan också mycket vacker från det hållet.

Läs t ex Mistress Matisse's blogg, en kunnig, verbalt begåvad dominatrix i Seattle. Hennes sakliga attityd till det mesta inom sex är inspirerande.

Enjoy. / Max

Jenny sa...

Oh my, inte visste jag att analen var ett hett ämne. Älskar det. Och finns det en sak jag borde prova som kanske ger mig mer än jag trodde så provar jag givetvis det. Just nu har jag dock för skönt med hål nummer två, så framtiden: kanske.