10 november 2009

Den där om festen

På lördag ska vi ha förlovningsfest kombinerat med inflyttningsfest (förlovade oss i juni, flyttade in i typ april, så ja, vi är sena!). Vi sitter och gör powerballadsfrågetävling blandat med quiz om oss. Egentligen hatar jag sådana här tävlingar, men nu handlar det om mig, då är det okej. Hittils har Stolte mannen tvingat mig att ta bort dessa frågor:

- Efter Kate Bushs running up that hill: "hur trimmar Jenny sin buske?" och
- Efter Meat loafs I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That)*: "vilket hål vägrar Jenny att ta den i?"

Han har prydliga vänner.

En av de där prydliga vännerna ska ta med sin nya tjej som inte verkar jätteprydlig. Hon har typ hängt i krokar från knäna (ni vet när de kör in köttkrokar i huden?), är tatuerad i ansiktet och vild i sängen. Jag kommer att älska henne och är redan nu nervös över vad jag ska ha på mig för att hon ska gilla mig.

* I do anything... är en av våra skojlåtar till vigseln. Aen annan skojlåtar är I still havent found what I'm looking for med U2. Jag har lite tvångstankar om att vi måste ha dessa. Folk skulle ha blivit så förvånade.

3 kommentarer:

anydaynow sa...

Efter Meat loafs I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That)*: "vilket hål vägrar Jenny att ta den i?"

hahaha, så himla roligt inlägg från början till slut! älskar't!

Emma sa...

Du kan väl bjussa oss läsare på de rätta svaren till de borttagna frågorna i alla fall? Här finns inga pryda (de skulle fallit bort rätt snart)!

Jenny sa...

På fråga ett) svarar jag inte alls och på fråga två) svarar jag i trean.