11 april 2010

Den där om att jag inte minns att vi var så högljudda

Bakis. B A K I S! Det funkar inte att dricka nu när man blivit 3 - 0 kan jag berätta för er som har det framför er. Inte ens några glas vin. Det var en faslig massa prat om ålder igår och de andra var imponerade både över att jag var och att jag sa att jag var trettio. Sen diskuterade vilken ålder osm var snyggast. Någon sa att man har sin prime time som sjutton, men personligen måste jag säga att jag nog var snyggast som tjusju. I alla fall: efter alla de där glasen rövin drog vi in till stan, drack mer vin och dansade till Roxette. Och på vägen in kom det där om när man är som snyggast upp igen.


2 kommentarer:

Bokdelaren sa...

Hoppas det inte finns någon deadline för när man är snyggast, för jag satsar på att peaka nästa år!

.. och jag ska skicka böcker till dig ;)

Anonym sa...

Ni låter som smurfhits eller nåt, gillar't!