22 april 2010

Den där om att kärleksbåten kommer att segla igen!

Nästa helg ska vi på inflyttningsfest. Tema är såpa, som i tv-serier. Jag älskar utklädnad, det är det bästa som finns någonsin, men oftast har jag tusen planer, sen blir det inte så bra ändå, därför tänkte jag den här gången gå allt in. Jag tänker The Love Boat. The Love Boat var mitt favoritprogram när jag gick på högstadiet, de få dagar jag inte tränade var det slänga väskan i hallen, göra smältostsmörgås i micron sen var det The Love Boat.

Jag tänker mig en sån där kaptensmössa, kaptenskavaj, spayhår och en släng hjärtan på det. Det ska bara bli den tjusjätte först, sen ska det ut och fyndas!

3 kommentarer:

inte skyldig sa...

gu så fint! bilder? bilder!

Anonym sa...

Åh, nu blev jag pepp! Har blivit ålagd att gestalta Malou von Sivers, men javetne... Kanske måste hitta på nåt annat, annars är risken stor att jag stryper mig själv.

Jenny sa...

Bilder utlovas! Och Kultur: alternativen är ju oändliga! Ska inte börja lista, för det kan ta ett tag. Jag föreslog att Anna skulle vara Alf, men det ville hon inte.