26 april 2010

Den där om min stora djävla pjäs

Åh. Idag har vi äntligen köpt lite möbler och förvaring. Mina kläder skrek av glädje när jag tryckte ner dem i lådorna. Däremot så hittade vi inget soffbord, så vi får ha tallrikarna i knät när vi har tv-middag i framtiden också.

Jag gick till Myrorna för att reka på min rast och hittade en stor djävla pjäs som skrek Jenny! Jenny! Jag blev alldeles nervös och sidosteppade innan jag fick reservera den. Killen framför mig i kassan slängde blickar på den och jag var nervös för att han skulle hinna boka den innan mig. Sen visade det sig dock att Stolte mannen visserligen tyckte att den var väldigt fin, men alldeles för stor, så den fick stå kvar. Jag kramade den och fällde nästan en tår när vi lämnade kvar den. Stolte mannen lovade att vi ska köpa en sån till vårt hur på landet som vi ska ha i framtiden.

1 kommentar:

Bästaste sa...

Sumpan!! Jag har fyndat mycket där!