11 september 2006

Den där om att göra reklam

Jag låg över de andra i baksätet och mitt huvud slogs in i bilväggen varje gång vi svängde vänster. Esteban klagade över att hans fot fastnat under bilsätet framför och Krista frågade om vi kunde stanna, hon behovde spy. Pablo körde fort kör alltid fort fort som faen och spelar alltid musiken högt högt som faen.

I en vänstersväng kom den. Låten jag nu är kär i. Och jag brukar inte göra det, men va faen, är man i Mexiko måste man göra lite reklam för musik på spanska.

8 kommentarer:

jimmyroq sa...

Jag tycker:

Kass :-------------I----: Kalas

Blancaflor sa...

Hon är ifran Spanien och spelades mycket här.

Anonym sa...

störtskön början! När den "kommer igång" blir den dock något jobbig.

Anonym sa...

Jag gillar den eftersom du gillar den *asg*

men på riktigt.

skön.

Anonym sa...

Du är lika vacker som sättet du skriver på.

Anonym sa...

Älskat Malo sedan dagen jag hörde den första gången.

Anonym sa...

var tvungen att hämta hem.
början är underbar, gillar den ovaäntade övergången... gillar den, fast jag inte förstår ett ord. ÖVERSÄTT TILL MEJ! //ny trogen läserska

Jenny sa...

M: du vet, karlek, som vanligt!