24 september 2006

Den där om sexförtiett på morgonen

Och nej, man ska aldrig skriva inlagg nar man ar full och klockan ar 06:37 lokal tid, och kompisen har gatt hem med galen hattkille och hon, den dar vackra, kommer ner och fragar om hon far sova i min sang, for hon kysser sa bra och allt bara snurrar och egentligen vill jag bara sova och han ringde tidigare idag och ville traffa mig, men de tvingade mig saga att jag inte kunde och jag tror att jag gjorde ett... vad kallas det? hickey pa nagon och vackra flickan har ett bitmarke pa sin axel och hon vill sova med mig, och det ar sex ar sedan jag sovsov med en flicka sist och jag skrev en kommentar hos Eff precis, dar jag stavade fel ungefar tretton ganger, for det ar morkt och jag ser inte vad jag skriver och jisses, jag tror jag slutar har.

3 kommentarer:

eff sa...

Hey, jag förstod dig precis.

Coin-operated boy sa...

:)

Jenny sa...

Eff: Great, for jag ar inte saker pa att jag sjalv hade forstatt mig.