25 augusti 2007

Den där om listan

Jomenvadjävlabra! Har gjort det igen. Näckat för min rumskompis som aldrig är hemma. Och grejen är att jag viiiisssssttteeee att hon skulle komma idag och flytta ut. Stod på toan och fönade håret. Näck. Hon kom in och jag iiiihhhhhh! och stängde dörren, men inte så snabbt för jag hade fönen i örat.

Nu bor jag med en ny rumskompis. En kille.

Ligger och har ångest för att jag är bakis och borde plugga, men istället läser en regellista som jag och Finaste skrev på fyllan.

Ett.) Drick aldrig när du ligger på rygg.
Sex.) Klappa alltid i händerna till the Hives.
Elva.) Dra aldrig i en matta som det står ett vinglas på.
Femton.) Stoppa aldrig in dina tår mellan någonannans tår.
Sjutton.) Svimma aldrig på en Ragekonsert. Det är bara okej på en Pojkbandskonsert.
Nitton.) Ta inte av dig bh:n om någon ber att få se dina bröst.
Tjugisex.) Skriv aldrig bara "jag har något att berätta!" i ett sms.
Tjugisju.) Ha aldrig bara fem minuter på dig att dricka en Sangria.
Trettio.) Ta aldrig i ett tuggummi som hoppat ut ur ett askfat.
Förtitvå.) Stick aldrig upp ett paraply i rumpan på någon du inte känner.
Förtitre.) Sitt aldrig och skäms.
Förtinio.) Gå aldrig till Stureplan.
Femtiofem.) Släpp alltid in Anna.
Sextiotvå.) Våga visa svartsjuka.
Sextiotre.) Gå alltid bakom ett kärlekspar.
Sjuttifem.) Skit i alla regler!

4 kommentarer:

soulkatt sa...

Alla borde ha en egen finaste.
Vänskap är guld värt.

Jaaa, jag är så bad på att uppdatera. Bara för det så ska jag idag. Fis

Kram

It´s all about me sa...

Nu är jag tillbaka i din blogg! Tog en liten sommarpaus...

Anonym sa...

på min och annas lista står: 1) cykla inte och blunda. 2) tro inte att du är kär i petter t.

japp. vi lyckas för det mesta nuförtiden, tror jag.

puss på dig bejbi.

Jenny sa...

Soulkatten: Puss å kram!

Annaluna: Du är välkommen tillbaka.

Chris: Interna listor är himla fina! Puss!