07 december 2008

Den där om att det inte hade varit lika kul om han shotat ur en fitta

Igår var jag den där tråkiga flickvännen på fest. Jag hatarhatar tråkiga flickvännen. Hon som dricker vatten efter andra glaset, för att hon kommer att få leda sin apfulla pojkvän hem. Hon som står och diskar upp efter killarna kvart i tolv på nyår, för att ingen annan gör det. Förra nyår stod typ alla flickvänner och diskade när killarna drack öl och fuldansade. Jag gick in till dem och fylleskrek att se på er! vad faaaaaen gööööör ni? Sluta nu diska och kom och dansa med mig! Det gjorde de inte.

Och jag brukar vara den ROLIGA, den som festar hårdast, till exempel på ett bröllop vi ska på sommaren nollnio, på ett slott, då är vi redan placerade i ett hotellrum som ligger i anslutning med festlokalen, för ni ska väl ändå inte sova så mycket?

Igår shotade min pojkvän tequila (fast att han hatar tequlia och spydde som en sjöman när han var femton och drack det sist) ur sin kompis navel och lät sin kompis göra det på honom. Sen shotade kompisen ur tredje kompisens punghud. Precis innan min pojkvän skulle slicka på tredje killens kuk vände han sig om och frågade mig om det var okej. Jag sa nej och blev tråkigast på festen.

För okej, låt dem göra sina småkillsgrejer, det har jag inget emot och jag vet att de är kompisar och inte gay och inte tända på varandra och det ÄR ganska kul. Men jag lovade Stolte mannen att jag inte skulle hångla med mina kompisar mer, för nu var det han och jag och skulle det vara en killkompis hade det inte varit så kul för honom (enligt honom) och då blev jag sur för att det borde betyda lika mycket om jag hånglade med en tjej och...

pust...

hade han shotat tequlia ur en fitta så hade hela festen gått i taket och det hade inte varit kul. Alltså för någon - festen hade nog dött ganska så snabbt. Sen, vid fyra gick vi hem, och jag var skittjurig och jag hatar att vara det utan att någon märker något, det är som att gå runt som ett djävla martyrmonster. Så typ, vid Götgatan frågade han vad som var fel och vi kom in på nån konstig diskussion om getter och Afrika. Och han avbröt mig hela vägen hem och till slut var jag tyst och nekade pussar och sa att om han inte kunde föra en vettig diskussion behövde vi inte prata alls. Så spillde han dressing på sina svarta byxor och satte sig på en bänk bara för att lyssna på vad jag ville säga och så sa jag det framför hans fylleögon som typ gick i kors. Sen gick vi hem och skedade.

Imorse hade han ångest och mindes ingenting om vårt getbråk, så jag fick förklara igen och säga att jag sket i att folk tyckt att jag var tråkflickvän, jag drack i alla fall tequlia hela kvällen och inget djävla vatten.

Det bästa var ändå idag när mamma ringde från Tyskland och berättade att de hade köpt en flaska tequila till oss där, för det gillar väl ni ungdomar?

9 kommentarer:

Anonym sa...

alltså okej jag hade nog också varit tråkig flickvän i det läget men

vad jag inte kan låta bli att undra är HUR shottar man från någons navel? alltså jag kan liksom inte se hur det ska gå till, ska man placera ett snapsglas i någons navel, lägga han på rygg och sen liksom låta han skjutsa upp magen i et "swosh" och hoppas på att vätskan i glaset hoppar in i ens mun? jag kanske missat det helt..

ännu knepigare; ur någons fitta? hmmm

Jenny sa...

De låg på rygg och sög ur navlar. Fittan vet jag inte riktigt, men det funkar säkert!

Anonym sa...

Dricka Tequila från någons punghud?!?! Hahahahaha. Ibland blir jag förälskad i er två...

Greenchili sa...

Lööööönt :P

Kuken och fittan förstår jag är känsligt, men det där andra förstår jag inte ens VARFÖR man gör. Kanske är just meningslösheten som är grejen :D

Anonym sa...

Den där Jenny. Jag känner inte dig och jag skulle inte på något sätt veta vem du var, eller ens reagera om jag såg dig på stan. Kanske skulle jag inte ens gilla dig, om jag pratade med dig. Av denna anledningen är kanske mina ord inget värda, eller så är de just kanske tillräckligt mycket värda, egentligen spelar det ingen roll. Det jag måste säga är att du skriver så fruktansvärt bra. Dina texter går rakt in i mig och smäller till ibland. Jag gillar att det smäller. Din blogg äger det mesta. Troligtvis gör du det också.Tack för att du uppdaterar ibland. Sofia 16

Anonym sa...

Förstår precis, både känslan av att vara tråkig och känslan av att behöva sätta gränser.

Fast lite måste jag också säga att din pojkvän verkar ju vara ganska spexig som kan tänka sig att suga tequila från någon annans pungveck.

Jenny sa...

Sofia: det där var nog den finaste kommentaren jag fått någonsin. Värmer upp hela min dag!

LSM: det blir en hel del spex när vi är fulla faktiskt. Måste komma ihåg att jag är skitspexig och att antagligen ingen tycker att jag är särskilt tråkig, kanske snarare tvärtom.

Kanalisera sa...

Det orättvisa är att det är han som är skittråkiga pojkvännen. Man frågar inte sin partner om lov, det är att försätta den andra i ett rejält tråk-cp-läge. Man vill inte vara någons mamma, speciellt inte i förhållanden där man ligger med varandra.

It´s all about me sa...

Fy satan vilken tur att jag har en lika tråkig pojkvän som jag hae varit tråkig flickvän i den situationen. Han skulle aldrig i hela sitt liv få för sig att shotta tequila ur någons punghud (hahaha!)