04 december 2008

Den där om drömjulklappen

Bara så att ni vet det: är ni flickvän och runt 28 år så önskar ni er följande i julklapp enligt denna sida:

- Ett duschdraperi med en dödskalle på (behöver inte betyda något, det kom upp när man kollade pojkvänsklapparna också).
- Bilden av hästen: en bok för hästfantaster med vackra bilder.
- Ett sopset, format som en prins och en prinsessa.
- En nalle: som en vetevärmare, fast myyycket gosigare!
- Bröllopsalbum "Magnolia". Ett vackert album för att spara bröllopsbilderna i.

Det här är som att titta på det danska programmet om unga mammor som går på femman på eftermiddagarna.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vad roligt! Men länken till sidan då? Klart man vill ha en prinsess-sop, vem drömmer inte om det, liksom?

Haren sa...

Jag ska genast tipsa pojkvan om att det ar Bilden av hasten som galler for mig.

Jenny sa...

http://www.hittajulklappar.se/

- gå in och fynda!

Anonym sa...

Om man är runt 28 och nyligen exfru då? Vad vill man då?

Anonym sa...

Alltså "unga mödrar".... är det skapat enbart i propagandasyfte eller hur tänkte dom? Som ett enda stort preventivmedel. man riktigt känner hur livmodern kryper ihop av skräck å typ, dont doooo iiiit!

Jenny sa...

Erika: Jag tror att du kan få önska dig precis vad som helst! Förrutom ett sop-set.

Pang: Det värsta är att det visas precis när jag kommer hem, innan jag springer ut igen. Måste se det, fast att det är så hemskt. För det är verkligen hemskt! Och jag håller med dig - hela livmodern krymper ihop i en.

S sa...

En chokladfontän vill tydligen jag ha. Och det där sopsetet. Så deprimerande.