02 april 2009

Den där om Things I would fuck if they var männskor, del ett

Åh, jag har sett sådana där typ listor på folks bloggar om deras favoritsaker i hemmet. Nu kommer min. Skippar möbler och storgrejer, för min säng är det bästa jag vet (även om min pojkvän vill avveckla den tills vi flyttar, för att den är för stor, men jag kämpar för storsängens rätt att vara)!

Thärför, jag ger er bildserien: Things I would fuck if they var männskor.

Ett: min ikonsamling, från Indien, Italien, Småland, you name it. Plus mina iittilaljusstakar som jag fick av pojkväns pappa när jag fyllde år. Han hade valt ut dem själv, för sådana hade de på Kvällsöppet (man vet att man är värd något när man får likadana ljusstakar som de har på Kvällsöppet), fast i en annan grön färg som var "rätt just nu". Farmor får också vara med, hon står och hänger lite med Maria i femton olika variationer. De skulle nog inte ha jättemycket att prata om, men de kanske kan dricka lite öl.

Inga kommentarer: