19 april 2009

dewn där om venm farn brrryaer sig om den där om?

Hoho. Fylleblogg, känn som ett tag sedan - var tvungen att passwoda typ fyra gånger innan jag kom på rätt.

Ocj tiitta under sängern : dörren var inte låst, pojkvän har supit bort sina nyckar, så jag typ asrädd värje gång jag kommer hem.

Ikväll var vi på bnerns och Ricjehe, oj, vad jag sravde fel där. Och alla var blonda och hde bröst och vi vbara hör möter vi det här ? med en melodi? så vi gick och nynade herla kvällen. jag har aldtrig stavat så mkt fel i hela mitt liv och imrogingen ska jag göra ett cheftest (hogsan) tjogohho!

4 kommentarer:

inte nu kanske sen sa...

tjoho!

SARA sa...

jag älskar älskar älskar fylleblogg!! var också på riche. slutade på spyan. eller nä. slutade med man i sängen hemma hos mig. hoppsan sa. är nog fortfarande full. lycka till med ditt cheftest!

Jenny sa...

Tjoho följt av kräks och darrningar idag. Fy fan vad jag hatar att ha kräks kvar i näsan!

Emma Esteban sa...

fylleblogg är det bästa nånsin! lycka till på cheftestet, kommer gå skitbra!