19 november 2007

Den där om ett inlägg till Anonym

Vi kryper ner i sängen, under täckena, en man på varje sida, för lillebror är uppe och hälsar på. Han säger att nu djävlar ska ni få er en nostalgitripp och vill att vi ska kolla på Alla vi barn i Bullerbyn, pojkvännen och jag trötta beyond och mumlar mhm i nacken på varandra. Jag vill bara titta min mail först. En man på var sida. Kollar bloggmailen och igen. Igen!

Jag tror att de blev mer upprörda än jag. Pojkvän med arga knytnävar i ögonen. Lillebror klappa min kind. Jag orkar inte mer nu, okej? blandas med djävla idiot, aldrig att du får mig på knä! och hur gammal är du egentligen? Och åter igen, måste det vara en permanent varning, om det ens kan räknas som varning, på den här bloggen, på mitt liv? Måste jag gå runt med en virtuell, blinkande skylt, är vi inte för gamla, för mogna, för trötta för sånt här nu?

Dödshot på den här bloggen polisanmäles. Alla. Okej, Anonym? Okej?

18 kommentarer:

Joules sa...

Menar du på fullt allvar att du får dödshot av någon?

Herrejävlar.

Det är ju bara så... nä hittar inte ord.

FY FAAAN.

ajja sa...

Med tanke på det anonym skrev under förra inlägget, blir den självklara frågan; Vad i ditt skrivande gör att man hatar dig så att man vill att du ska dö?

Har man allvarliga inre störningar då? Är man inte varse vad som är verklighet och vad som är skrift? Kan du ha smutskastad någon? nått? en stad? en knapp? ett djur?

Med tanke på att jag läst dig i mer än hur länge som helst nästan varje dag är det otroligt hur man kan hata någon så intensivt över skrivna ord... Inte ens om anonym menade det på annolrunda sett är det okej.

Obegripligt.

Kristoffer sa...

Yo. Det är förstås lätt att säga att det handlar om små trasiga arslen och att du inte ska bry dig, men det är fortfarande helt obegripligt. Fuckers!

Allt väl till dig, Jenny.

k sa...

Obegripligt var ordet. Stå på dig finaste du. Stor kram!

Anonym sa...

Kram till dig vännen!

/Karin

Anonym sa...

Men va faan?! Vilka javla idioter det finns. Hoppas polisen gor ett riktigt bra jobb och hittar just den har idioten.

Kramar till dig sa lange!!!!

Daniel Storey sa...

Gud så trött man blir. Hoppas att han/hon (antagligen en han om fördomarna om mitt eget kön stämmer) dör en ytterst smärtsam död och att du får leva för evigt på skadeståndet. Don't let the bastard bring you down!

Anonym sa...

Fy fan för små anonyma minipittar som inte har något eget liv och måste avundas andras. Skit ner dig, Anonym!

Jenny - du är fin och du FÅR inte låta dig nedslås av små, små människor! Stor kram till dig!

egoistiska egon sa...

jag vet inte vad jag ska säga. hoppas du mår ok, oavsett vad.

Anonym sa...

Men det är sjukt. Vilken idiot. Klart du ska polisanmäla!

la linda sa...

hittar inte heller nga ord.
det är bara fruktansvärt sorgligt och tråkigt. kram.

It´s all about me sa...

helt sjukt!

Anonym sa...

Polisanmäl!!! Man kan ju spåra vem som skickar mail!!! Låt dem inte stoppa dig.

Elin sa...

jag förstår verkligen inte.
hoppas du orkar kämpa, trots allt. vi är så många som skulle sakna dina ord annars.

Chris sa...

men jösses, vad händer i världen? arga, puckade, irriterade människor är väl en sak, men dödshot???

kärlek,
c

Greenchili sa...

Stay strong.

Jenny sa...

Ni är fina, så fina! All kärlek och lycka och kattungepussar till er!

RvT sa...

Vaihelvete!!!