14 oktober 2008

Den där om att ligga hemma och snora

Min chef har precis skickat hem mig för att jag såg för sjuk ut,vilket nog var sant. Vaknade med ont innanför huden i morse och har gått med typ halvslutna ögon halva dagen, för att ögonen gör ont. På tunnelbanan hem fattade jag äntligen varför min ljudbok (Män som hatar kvinnor) varit så konstig och rörig: kapitlena har lagt sig i oordning och jag har hittills lyssnat på, i ordningen, avsnitt 0, 1, 14, 29, 44, 59, 73 osv och undrat varför folk tycker att boken är så djävla bra.

Och! Nu såg jag att Gold och the Colours är samma bok, så jag håller mig till listan. Nu: sängen med Rose Tremain!

4 kommentarer:

soulkatt sa...

Älska milleniumtriologin. Ääääälska

krya på sig!

kallochvarm sa...

japp gumman
jag är tillbaka
i ny skepnad
på ny adress

mitt fyrverkeri sa...

Ligg kvar där och bli frisk. Jag känner att det är något på G här också, så ska göra det samma. Vi har en viktig sak på tisdag. (bjöd in E också förresten, hoppas ok)

Jenny sa...

Lovar att bli frisk tills på tisdag. E är självklart också välkommen!