13 februari 2009

Den där om att nu har vi det här i en liten djävla ask!

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahaha
!

Älskar att vi har nyexade jurister på mitt arbete som behandlas lika dåligt som jag och bara jag läste genom LAS på lunchrasten, nu har vi en grund att stå på!

3 kommentarer:

It´s all about me sa...

själv skulle jag inte gilla att någon behandlades dåligt på mitt jobb, men ååååkej...

Anonym sa...

Men, behandlas du illa på ditt jobb? Usch och fy, bajs på dem.

Jenny sa...

Jo, men nu ska det bli ändring på det, hoppas jag. Våra chefer är så stressade att de tar skitförhastade beslut som inte alls blir bra.