22 februari 2009

Den där om söndag och jag

Tjena söndag.

Du är skön. Du är sitta hemma själv, dricka te, äta choklaglass och kolla på L-word och gråta i fethår för att Dana precis har dött och Alice sitter utanför och gråter med en djävla sjungande platsblomma och har också fett hår.

Ska vi gå och träna dubbelpass sen, söndag? eller ska vi bara stanna inne, för att det är för kallt ute? kanske ladda ner säsong fyra och sträckkolla? Fast egentligen vill vi inte kolla längre än så här, eller hur? för vi har ju hört att Shane och Carmen kommer att göra slut och djävla Jenny kommer flippa ut ännu mer och nästa säsong ska bli sämre och sen blir det ännu sämre.

Hörru söndag, vad säger du?

3 kommentarer:

It´s all about me sa...

Åh, jag ligger i fas med USA:s L word, dvs nästa är säsong 6 avsnitt 5. Jag grät som fan när Dana dog, det var så sjukt sorgligt. Det kommer hända så himla mkt mer i serien och...ja, se den.

Själv ställde jag in träning kl 11 och har plan B-träning kl 17, med risk för att ställa in den oxå.

stambyte sa...

OM, jag säger OM, du kan hålla dig från att fortsätta se L-word så måste jag ju råda dig att sluta se den innan allt det där som du skriver om händer.

Jag kan inte hålla mig, är i USA-takt, men jag blir ju så irriterad på Jenny att det kryper i kroppen.

Jenny sa...

Tror att jag är för nyfiken för att sluta nu. Måste ju se när Jenny blir mördad.