10 mars 2009

Den där om apropå Stolte mannen

Så låg vi i sängen tidigare och pratade om min anställningsintervju idag och hans löneförhandling (har begärde 3o.ooo:- i månadslön, före ob och bonusar. Det kommer jag aldrig, aldrig att kunna tjäna!). Helt plötsligt tar han upp but lick.

Har du slickat någon i rumpan?

och jag vet liksom att det här inte är ett vanligt samtal, utan att det här är på väg någonstans dit jag inte vet om jag vill att det ska leda. I huvudet snurrar vill han vara givare eller tagare? och helvete, jag vill inte få eller ta.

Alla har vi väl slickat varandra i rumpan när vi varit nyduschade, kåta och djävligt fulla, men jag tänder inte på det. Och jag vill inte slicka hårig rumpa. Men för honom gör jag vad som.

Jag kan slicka hans rumphål om han vill, för så mycket älskar jag honom.

Sen snubblade vi bort i diskussionen och gick till ICA för att köra lök. Jag är den som kysser och berättar, händer det kommer ni att få veta.

5 kommentarer:

It´s all about me sa...

oh no, the rim job. Så jävla snuskigt. Jag vill inte heller varken göra eller få, tack.

Och så mycket skulle en person älska en tillbaka, genom att aldrig fråga om saken om den andre uppenbarligen inte vill.

Jenny sa...

Är på din sida. Slicka rumpa känns inte världskul!

Medelklassman sa...

I don't wanna know...

Tess sa...

Hahaha!
Förlåt..men jag känner mig så jäkla pryd vid textraden "alla har vi väl slickat varandra i rumpan när vi varit nyduschade, kåta och djävligt fulla"..för jag har inte alls det. Det är nästan så jag skäms..
Men som du säger, för honom skulle jag göra vad som.

Jenny sa...

Tess: Alltså, det var mest ett skämt. Eller inte. För det har hänt. Och jag var mottagare. 30+: mer info än vad du ville ha antar jag!