24 juni 2009

Den där om att "Den där om Jenny" sakta men säkert kommer att ändras till "Den där om bröllopet"

Stolte mannen vill att jag ska skriva en lista med saker jag ska fråga när vi ska titta på slottet vi funderar på att gifta oss i. Jag undrar varför och han säger att han måste godkänna listan. Han menar på att jag oftast är sött konstig, men ibland går åt det maniska och konstig konstiga hållet. Så jag har börjat skriva en lista. Hittills innehåller den 52 frågor. Stolte mannen tycker att det är 32 för mycket.

Samtidigt sitter han på jobbet och kråpar ihop ett inbjudningskort till våra hundrafemti gäster. Det ser ut så här:


och är helt gjort i Paint. Bara för att få en känsla, menar han. Jag tycker att det är skitfint och tycker att det ser färdigt ut.

10 kommentarer:

It´s all about me sa...

Vilket sött kort, hihi, men kanske byta ut r:et mot ett n så att det blir "välkommen"? :) Behåll inbjudningskortet!

Ps. Kan du inte skriva någon/några av de 52 frågorna?

Jenny sa...

- Vem står för isen?
- Vad händer om vi festar längre än till två? (Lokalen stänger då. Jag tänker INTE gå och lägga mig två!)
- Får man ta med eget porslin?
- Var exakt bor Per Moberg?
- Får vi tjuvtitta på ett bröllop innan vi bestämmer oss?
- Krattas gångarna regelbundet?

Är ett litet smakprov!

Emma Esteban sa...

Älskart att du har 52 frågor, det är freaky men sött. Ungefär som inbjudan.

Knut och kofta sa...

men det kan ju inte stå "vårat" väl?

egoistiska egon sa...

jag efterlyser även svaren på frågorna.

egoistiska egon sa...

men lustigt att folk klagar så galet på stavningen. jag tycker kortet är FANTASTISKT precis som det är. ändra inte ett skit.

It´s all about me sa...

här klagas det inte egon, här kommer det med FÖRSLAG. En jävla skillnad ;)

Och ja, svaret på frågorna sen tack! :)

P sa...

men på riktigt nu, vart bor Per Moberg??

anna sa...

Han heter MoRRRRRRRRberg!!!
Förlåt, det är min käpphäst detta.

Jenny sa...

Nästa helg. Då har jag svar på alla mina frågor!