23 juli 2010

Den där om... äh jag vet inte, är för trött för att hitta på rubrik.

Tror ni att någon märker om man rullar ihop sig i ett hörn på kontoret och sover en stund? Så trött och skiter i att jag får skylla mig själv för igår var jag på Trägårn och beställde en vin till, tack och var lite, lite star stucked för vi käkade middag med typ kändisar. Fast jag visste att jag skulle vara på jobbfan klockan kvart över sju idag. Jag är så trött att jag sluddrade innan. Så trött är jag. Resten av dagen ska jag inbilla mig själv att det var värt det.

5 kommentarer:

bubbelbubbel sa...

Gå och lägg dig en stund i en park och slumra lite på lunchen och ta pauser, typ rökpauser fast du går ut och får lite riktig luft och går runt kvarteret. Och jäklar vad du kan sova sen när du kommer hem! Vilka var kändisarna? :)

inte skyldig sa...

gå å lägg dig. det är ok. du får.

Jenny sa...

Jej! Fast nu är jag fredagspepp, för jag har druckit cola (den med socker) och får gå hem om en timme!

Och kändisar: mailar dig!

Anonym sa...

Om det var känsidar som t.ex. Måns Möller och Anna Book så var det iiiinte värt det. Gränsen för när det är värt det går någonstans kring Peter Jihde och Linda Bengtzing.

Jenny sa...

De är coolare än Linda Bengtzing. På riktigt.