22 juli 2010

Den där om när svetten lackar

Vi ligger i högar, eller egentligen bara en. Hans arm under min nacke: svetten åker linbana. Min hand under hans rygg: svetten åker rutschkana. Han blåser mig på magen frågar vill du ha chirre med dipp? jag svarar vi borde inte han ler jo, när det är så här varmt måste man ha salt! jag okejnickar.

Mitt i chirre med dipp kommer vi på att vi skulle ligga idag. Inte för att det är inplanerat liksom, men för att jag lovade igår, när jag somnade ifrån och det är ju så himla längesen. Ibland räknar vi dagarna båda två tyst för oss själva och sen ska vi? och det är klart vi ska, vi båda vet om det, tända med blicken han tänder mig med bara blicken och jag fnissar, blir blyg, ni vet? han tar på mig med heta händer, svetten lackar.

Så han bortplockar chirre med dipp, lägger heta händer på min kropp, kommer in innan jag är redo det gör inget så blir det ibland och det är hetthetthett. Svetten åker nu bergdalbana. Snabbt. Snabbt. Sakta, sakta - långsamt älskling.

2 kommentarer:

S.W sa...

Äntligen någon mer som skriver öppet om sex! Me like.

ARIEL MED A sa...

Det är så fint. Så fint hur du staplar orden på varandra och gör en bild i mitt huvud.