19 juli 2010

Den där om djävla skitsemester!

Jag blir gallen av att alla går på semester och räknar ner sin semester och pratar om sin semester och bara nu är det tre dagar kvar till semestern och det här ska jag göra på min semester. För jag nu har jag typ elva veckor kvar till min egen. Det är som om man skulle haft sommarsemester och det varit början av maj nu. Och nä, jag kan inte njuta av att det är sommar på kvällarna, för det skiter jag i, jag vill ha min djävla semester. Höstsemester: sämsta beslutet någonsin!

5 kommentarer:

It´s all about me sa...

Men fatta vad avundsjuka alla blir när du går på din semester sen, när folk sitter där eftersemestertrötta och bara längtar till nästa.

Eller tänkt på alla som inte har någon semester alls, alla sommarjobbande stackars studenter som inte ens får värdig lön. Huh!

Inte för att det kanske hjälper, men ändå...

Underlandet sa...

Håller med ovanstående, det är lidande nu, men jag tror att du kommer att ha igen det sen!

Jenny sa...

Ja, säkert, men jag lever ju nu och det är nu det är tråkigt!

anna sa...

Haha I feel ya. Verkligen! Jag har semester först i mitten av oktober. VET dock att det kommer vara så SJUKT värt att ligga på en strand i sydamerika mitt i mörkaste november. MOHAHAAA

inte skyldig sa...

JAG HÅLLER MED.