04 augusti 2010

Den där om att det ligger ett kort på min kille på Faceboook med den här texten under

Vad jag gillar med min karl (en skola i skryt):
1.) Åh, kråkfötterna! Ibland när han ler ser man bara kråkfötter och noll ögon.
2.) Han har så fina utstående öron. De var ännu finare när han var liten. Då VAR han typ all ears. Tur att han inte hade kråkfötter då, då hade det varit kråkfötter och öron och inget ansikte.
3.) Hans frisyr. Den är liksom stökig och ligger rätt på samma gång. Håren bara "aha, du ligger där? Är det okej om jag lägger mig lite tufft över dig så här? Bra! Jag är inte tung? Ah, jag luktar gott? Tack, du med!"
4.) Hans fingrar är himla fina. Hans naglar är typ alltid rena. Det är gött. Förutom när han har hackat chili och tar mig i ögonen*.
5.) Ibland har han jättemycket skägg. Då sticks han, men ser ut som en riktig karl.
6.) Han har brösthår som en ryss. Som en riktig karl. Man skulle kunna tro att det är mjukt att ligga på. Det äre inte.
*Här menade jag egentligen fittan, men det vågade jag inte skriva där.

1 kommentar:

Ida sa...

Haha, jag tänkte tanken att skriva: "Ögonen? Meh.. va det inte nåt annat?" :-) Men fattade att det var lite censurerat.