27 augusti 2010

Den där om so far so... sådär?

Jisses. Att gifta sig lär en en del om sig själv och andra människor. Eller... nu har jag ju inte gift mig ännu, men här står vi ungefär:

Jag har lärt mig att när man blir äldre får man hår på tuttarna (inte 30-gammal (det är inte jag som är hårig) utan mer 60-gammal).

Stolte mannen har vaknat klockan fyra två dagar på rad och legat och klappat på mig för att jag är så fin och han inte kan sova. Jag har fräst låt mig sova!

Jag har gått från åh, hoppas vi får sol och varmt! till snälla, snälla låt det inte ösregna mellan klockan två och tre när vi ska fotas!

Min klänning ser inte alls ut som jag beställde, inte alls som bilden och jag har gått från gråtstadie till att tycka att den är fin som den är och sen in i rör du min klänning så dör du!

Och ja, hunden rörde min klänning och nu är det en fläck på den.

Jag har fått veta av min kära mor att vi har Sverigedemokrater i släkten. Jag är fortfarande skitsur, glad för att de inte kommer och tänker skriva mer om det sen.

Ja, det är ungefär där vi är nu.

7 kommentarer:

emma sa...

pfft. jag har haft hår på tuttarna sedan jag blev 20.
lycka till med bröllopet!

Underlandet sa...

Det kommer att bli alldeles, alldeles underbart!

Njut nu!

Å sa...

Tänk på Charlotte och Harry i SATC. Dåligt bröllop, bra äktenskap! Fast jag är övertygad om att båda kommer gå bra. Stort grattis till er båda!

Klara Wiksten sa...

Lycka till!

Colombialiv sa...

Nu gifter ni er! Hoppas dagen har varit helt fantastiskt underbar!

ina sa...

hoppas allt gått bra. har tänkt på dig.

Linn sa...

Åh! Grattis! Hoppas ni har haft en helt fantastisk helg!