08 april 2011

Den där om nya grejer som flyttat in till oss

Våra plantor som var små är nu skitstora. Jag drömmer mardrömmar om att de ska komma upp i sängen när jag sover och vira sig runt min kropp så att jag inte kan andas. Ibland får växterna då bo ute i salongen.
Vi förstorade upp två av bilderna från vårt bröllop och skulle sätta in dem i ramar vi hittat på loppis. Men en passade så klart inte ramen, så nu står endast en på Stolte mannens sängbord och skriker av ensamhet.

Ikväll ska mina bästisar komma hit och äta tapas med mig och min man. Det blir tredje kvällen med vin. Jag känner mig som en romare. Igår träffade jag mina bloggbästisar och blev glad i hela djävla kroppen för att Internet finns och gör så att jag får hänga med några av världens bästa folk.

3 kommentarer:

Evelina sa...

Åh gulle!

inte skyldig sa...

Heja Internettet!

Linn sa...

Jag säger också heja internetet! Hearty hörni.