14 maj 2009

Den där om att det gick vägen ändå

Jomensåatt! Med utropstecken! Jag fick en alternativ tjänst ändå, lite som att jag blir experten och hon andra, som fick tjänsten, blir den som sätter schema och skit. Har redan hamnat mitt i en konflikt mellan anställda och chef. Hello, mellanchef!

Detta gör att jag får en ännu längre arbetsvecka (mer än de 50 timmar jag jobbar/vecka idag). Det gör även att jag inte hinner läsa alla 1324 nya poster i min bloggfeed. Men jag hann se att finaste Haren har blivit på smällen. Nästa vecka är jag långledig, då ska jag sträckläsa och kommentera.

Annars kan jag ju säga att vi varken har tv eller dator hemma, så jag läser sjukt många böcker. Att tro på Mr Pip är nu historia. Nu ska jag åka hem från jobbet och hångla med min pojkvän.

5 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Åh Grattis! Vad gillade du boken då? Jag gillade jättemycket fram till slutet. Hade kunnat sluta typ 20 sidor innan eller så.

Jenny sa...

Tack! Det var en femma fram tills att hon lämnade ön. Då blev det en trea. Hatar när de tappar på slutet!

egoistiska egon sa...

Precis så!

RvT sa...

Grattis grattis grattis!!!

Jenny sa...

Tack tack tack!