10 februari 2010

Den där om strumpan och en liten utläggning om en vig tjej

Insprierad av det här lägger jag upp vad som hänt med mina favoritstrumpor. Dessa fick jag av Stolte mannen vår första jul tillsammans. En sån djävla bra present, tror att jag använt dem typ varje helg sen dess. Sommaren inräknad. Är frusen. Observera att jag är bendy (apropå bendy så såg jag den vigaste tjejen jag någonsin sett på gymmet igår. Och då är jag ändå bästis med en yogalärare och har sett en hel del bendy i mina dagar, en annan tjej var mitt uppe i att fylla på sin vattenflaska, men fick avbryta för att hon stirrade så mycket på vigtjejen) som faen och detta är från undersidan.



Fast de är inte så djävla dåliga nu heller, man kan stoppa ut tårna och ha dem sådär som vissa vantar är nu för tin, där man kan välja om man vill visa fingrarna eller ha helvante.

Inga kommentarer: