14 oktober 2010

Den där om att vara fulla på Times Sq

Åh, Gud, jag är så djävla full! Har rumlat runt på Time Square, som vi hittade av en slump på väg hem från en restaurang där vi käkat mat och vin för fyratusen spänn (obs! detta är inget vanligt som vi gör, det här var min morgongåva till min make som äääääälskar mat) och blivit avmålade av en liten kines. Jag ser ut som en latina och Stolte mannen som en kille från Paris. Inte alls likt. Sen sprang vi runt i en klädaffär som hade öppet till ett på natten och packade på oss kläder som vi ville prova. Jag höll bland annat i ett halsband i form av en rysk gumma, när de ropade ut att klockan var ett och att de stängde. Vi hann inte prova. Sån djävla tur. Jag köper alltid fula kläder på fyllan.

4 kommentarer:

inte skyldig sa...

Kul att du är full på Times Square medan jag är på tunnelbanan på väg till jobbet. Inte det minsta full heller. Hade hellre varit i dina skor om man säger så.

Jenny sa...

Det hade varit konstigt att vara på väg till jobbe här ,klockan är typ två? Vi tittar på skvallertv nu och ska sova.

bubbelbubbel sa...

Eeeh. Det är ju skitlikt! I alla fall på kortet på håll.

anydaynow sa...

Haha, underbart!
Håller med inte skyldig för övrigt. Att pendla till jobbet i regnet känns "sådär" i jämförelse. *blundar & låtsas att jag sitter på ett tåg downtown Manhattan på väg att dricka öl vid Times Square*