21 maj 2012

Den där om vad jag gör om dagarna

I början av den här renoveringen som nu bytt namn till den här jävla renoveringen så sa vi att vi skulle se det som en semester. Bo på olika ställen i landet, få äta ute och ha det gött. Det har inte blivit så mycket semester dock. Vi är fattiga som kyrkråttor, vi lagar inte mat för att vi är för trötta. Så vi är hungriga och äter hambugare (som inte alls är härligt, jag vill äta jordgubbar och fil inte en macka i farten). Vi är trötta för att Fimpen tar det här med att flytta runt ganska dåligt och sover därför som en liten lus om nätterna. I natt sov vi två timmar. Stolte mannen jobbade i tre timmar sen skickade hans chef hem honom för att han var för trött (sur) Fimpen är dessutom en gnällbebis som har börjat hata att åka bil. Det var inte så kul att köra från Skåne till Stockholm, med andra ord. Och precis stod vi och stirrade på ett badrumsskåp på Ikea i fem minuter utan att prata med varandra. Sen åkte vi hem, utan att ha köpt eller bestämt något fast att vi behöver bestämma och köpa innan torsdag.

Så, nu ska jag lägga mig och sova. Klockan är tio i sju och jag kan inte tänka vare sig rakt eller klart.
 

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jenny..kram!

Uppochhoppa sa...

Phu. Skickar också lite styrkekramar. Snart har ni fint nytt badrum. Det är sant!