18 januari 2007

Den där om effektivitet

Dagens tips, ungdomar, är att inte söka jobb när du druckit några öl. Jag tro precis jag sökte något jag inte riktigt var kvalificerad till. Samtidigt lyssnar jag på PANIC! At the disco och sjunger med skithögt. "Yes, but what a shame, what a shame, the poor groom's bride is a whore." Och! samtidigt anmäler jag mig på diverse dejtsajter på nätet (det kan ju bli lite småtrevligt att uppdatera här på alla dejter jag inte kommer få gå på) och skriver mail till min man i Mexiko. Satan, vad jag är effektiv!

Nu hittade jag en gammal kanelsnäcka i min hylla.

Lycka!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med att ha kärleken på andra sidan Atlanten känner jag igen - allt för väl.

På julafton fick jag för mig att det skulle hjälpa att lyssna på rancheros.

Men nej. Dålig idé.

Så gör inte det.

Panic! at the disco är säkert bättre (eller?).

Chris sa...

kanelsnäcka i hyllan? (gud, varenda kommentar hos dig avslutar jag med ett frågetecken. det är inte med flit.)

Jenny sa...

Erik: De är glada(re).

Christina: Jo, jag tror att jag lämnade en fryst kanelsnäcka där förra helgen, när jag skulle fyllafrosa, sen glömde bort den (och somnade framför tv:n).