07 november 2005

Den där om Coldplay

Nu är min bror på Coldplay. Det är inte jag. För jag diskar. Diska är tråkigt. Men bror skickade precis ett sms till mig med texten "Är du vaken? Snart ska du få ett smakprov!" Och så skulle han tänka på mig och M när de körde "Fix you". Så det är nästan som om jag vore där.

Vem försöker jag lura? Hela världen är i Globen utom jag...

- - - Senare - - -
Åh. Nu har jag nästan varit i Globen ikväll. Jag älskar min bror.

"When the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
could it be worse?
Lights will guide you home
and ignite your bones
And I will try to fix you"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, och nu har jag köpt kortisonsalva, och bannemig så blev det genast mycket bättre på bara några timmar. Ska nog köra på salvan och avboka tiden. Jävla läkare, bättre man frågar kompisar eller skriver frågor på huden.nu för det är ju onödigt tokdyrt att få höra "Kom tillbaka sen."

Vad ska du ha på dig på lördag egentligen? Jag har stora problem med det. Har inga pengar att köpa nåt nytt för, men inget roligt hemma.. :/

Anonym sa...

Men hallå! Varför är inte *jag* på Coldplay i Globen för? Nu blev jag lite missnöjd. Fast bara lite.

Jenny sa...

Andy: Du borde vara mycket missnöjd!