10 november 2005

Den där om syns inte, finns inte.

Idag var jag inne i stan för att shoppa kläder för pengar jag inte har. Och det var irriterande. För allt var lila och brunt. Och just det: FULT! Så när jag sprungit upp och ner för Växjös shoppinggata (världens minsta) tre gånger och var på väg in i Gina för tredje gången var jag tvungen att gå bakom ett par, så att jag inte skulle synas. När jag kom fram till kassan log kassabitchen och frågade om jag äntligen hittat det jag letade efter.

På måndag ska jag lämna tillbaka byxorna, för de var dyra. Och så ska jag le mot kassabitchen och säga att de inte riktigt passade. Men först ska jag gå på party i dem och dansa röven av mig.

Jag kommer se konstig ut utan röv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va smart du är! Jag nöjer mig med samma klänning som jag hade förra året. Fast med annat skärp och andra skor. Har inga finskor så det får bli mina vita "mc-stövlar". Va fan. Jag är mer bekväm i tuffa skor än fina. Let´s face it. :)

Och du.. Aramis är den sötaste av dem alla. Och jag blev jävligt sugen nu.

Jenny sa...

Karin: Tufft är tuffare än fint!