15 november 2005

Den där om gamla tjyvgeten

Idag, när jag var och handlade, spanade en polis på mig. Först tyckte jag det kändes lustigt, för... de får väl inte spana på arbetstid? Sen kom jag på att han kanske trodde att jag var en tjyv.

När jag sen tränade fick jag ont i höften. Om man får ont i höften så betyder det att man är
a.) gammal eller
b.) gravid,
så eftersom vi har totaltorka i underlivet så kan vi ju räkna bort b (om jag inte ska ha en ny bebisjesus), så har jag helt enkelt blivit en gammal get. Det smärtar i mitt hjärta. Men det är bara att inse.

Och är man gammal så kommer man inte ha mer sex. Speciellt inte med en dålig höft (hoho, nu fick jag härliga bilder i min hjärna där jag knullar med en gammal höft. Alltså... jag här - gamla höften där, höften överst, eller jag?!?).

Jag som så gärna ville ha barn...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du glömde alternativ c. Du tränade för hårt (alternativt du är otränad i muskelgruppen runt omkring)

Det är iaf vad jag tror!

Anonym sa...

Var det en snygg polis?
För i så fall gör det ju inget.

Jenny sa...

barajag: Äh, eller alternativ d: jag är otränad och börjar bli en gammal get.

Ida: Jag vet inte, jag blev så paff att jag inte kollade efter. Han var ung i alla fall!