09 september 2009

Den där om att eventa

Gjorde ett litet event på Facebook igår, ska ha en fest för att vi förlovat oss med bjudsprit och en bucket! (och gelly shots, som en del av er fått ta del av hemma hos mig tidigare), mest för att vi vill ha fest och för att vi har köpt en bucket!.

Råkade göra eventet öppet och tänkte att vi bjuder inte folk än.

Idag har en mängd av våra vänner på Facebook sett att vi ska ha fest och skrivit upp sig på listan att de kommer.

På något sätt tyckte jag att det var så fint att jag började gråta.

5 kommentarer:

It´s all about me sa...

Härligt med värsta festen! Om du fortsätter ha eventet öppet kanske jag passa på att anmäla mig.. :D

Jag gjorde förresten alltid jelly shots på mina fester förr, haha! Det hade jag totalt glömt! Fick det från Puerto Rico, där det är vanligt. Slemmig grej liksom, men kul.

Jenny sa...

Man kanske alltid borde ha öppna event?

bubbelbubbel sa...

Men jag då? Jag vill få inbjudningar trots annan bo-stad. :(

Jenny sa...

Bubbelbubbel: vi har inte skickat ut några inbjudningar ännu. När det är dags är du givetvis inbjuden (boka lördagen den 14 novemer).

bubbelbubbel sa...

Nice save. ;) Nä men skämt å sido så vill jag ju va en del i ditt liv trots att jag bor på andra sidan landet. Puss! Ska boka 14 nov.