27 september 2009

Den där om att misshandla sig själv

Jag är inte det vildaste barnet i klassen. Dock antagligen det klumpigaste. Jag är en sådan som kan gå och snubbla på en rak och slät väg. Har alltid, alltid blåmärke, speciellt runt knäna eftersom jag alltid går in i saker. Just nu har jag följande:

Ett stycke blåmärke på ryggen efter att ha gått in i en bar. Har även två blåmärken på rumpan efter att ha hoppat i sängen och landat fel.






Ett bränmärke på armen. Har ett till, på andra armen. Detta efter att ha varit ute i skärgården, där det inte fanns ljus, då bränner man sig såklart på fotogenlampor.






Rev mig med min egen nagel på fingret när jag skalade en apelsin (!).

3 kommentarer:

It´s all about me sa...

Jag är ungefär likadan, haha!
Fast...egentligen inte så kul...

Miss Baglady sa...

Ajjeee.. måste ta det försiktigare med dig:)

Jenny sa...

Gör mig faktiskt inte så där jättemycket. Folk tycker att man är häftig när man har lite blåmärken!