24 september 2009

Den där om att visseldansa

Mary frågade mig hur jag håller ihop mitt förhållande med Stolte mannen när jag jobbar så mycket övertid. Gav henne tre anledningar i kommentaren nedan.

Men så. Han var borta på kundmöte i Göteborg idag. Åkte fem i morse, kom hem vid nio. När han kom hem var vi båda glada och kramiga. Men innan man kan kramas måste man dansa. Det gör vi varje morgon (mest helg, eftersom jag brukar gå upp tidigare än honom) och varje kväll när vi kommer hem.

It goes:


12 kommentarer:

k sa...

åh vad ni är fina!

bubbelbubbel sa...

Ni är för fan lika sjuka i huvudet som vi är. Vi dansar också jämt. Och hittar på egna sånger. Ofta något med snuskiga texter med roliga återkommande refränger. Dansa är mycket bättre än att kramas tycker jag.

inte skyldig sa...

åh jag älskart! dansa med sin kille är bra tror jag. *dansar med sin kille*

egoistiska egon sa...

så jävla fint! vi sjunger också. vår favoritlåt har jag hittat på och texten lyder:
"sådär kan du inte hålla på! livet funkar inte så!" alternativt "livet funkar inte så! sådär kan du inte hålla på".

Underlandet sa...

Å, nu tror jag allt att jag måste bjuda upp O till en svängom i hallen när han kommer hem!

Emma sa...

Vad härligt!! =)

E.V sa...

Kärlek.

Mary sa...

:)
Ska genast införa detta!

Mary sa...

:)
Ska genast införa detta!

It´s all about me sa...

haha, fy fan vad ni är underbara! Dessutom värsta bra morgongympan :D

Jenny sa...

Observera att vi inte är andfådda utan försöker hålla oss för skratt!

Frida sa...

Hahaha Underbart klockisch dans! Den dan jag har sambo skall jag kopiera detta ;)