30 september 2009

Den där om hur det gick på intervjun

Det bra: Kände mig ganska säker, höll mig lugn. Vid löneanspråk var jag iskall och sa att jag ville diskutera det vidare vid ett senare tillfälle. Dock är det här en ideell förening, så jag gissar på att lönen inte kommer få mig hoppa av glädje. Jag får internationella kontakter. Kände att jag kunde vara rak och ärlig och liksom jag gifter mig nästa år och kommer antagligen behöva en del ledigt.

Det dåliga: var bajsnödig under hela mötet. Snodde en banan ur deras fruktskål efter att deras receptionist erbjudit mig (den var lite gammal) och vågade sen inte äta den. Snubblade på mattkanten på vägen in i rumme. Ett tag kom jag på mig själv att titta på chefens mun utan att lyssna på vad hon sa. Kom på att jag hade odlat chili i FarmVille som jag borde skörda ungefär jättejust då.

I stora hela: jag vet nästa vecka.

7 kommentarer:

Miss Sunshine sa...

FarmVille är som en sekt..
Jobbigt när man måste planera vad som skall odlas för att kunna slappna av när man gör något =)

inte skyldig sa...

hahaha!

egoistiska egon sa...

Håller tummarna!

Jenny sa...

Ja. Djävla FarmVille. Ska kräva den som introducerade det för mig på rehabkostnaderna!

Theres o Wilma sa...

Hoppas det går bra, vi håller tummarna!
Kramelikram

Miss Baglady sa...

Haha, hur gick det för chilin?

Jenny sa...

Chilin klarade sig!