27 september 2009

Den där om att göra listan som alla andra

Mitt 00-tal:

Observera att jag kanske inte svarar sant på alla svar, är full (lördagskväll).

Antal stadigvarande pojkvänner: Om stadigvarande är mer än ett år: Två. M på tre år och nuvarande Stolte mannen som jag ska gifta mig med.
Antal äktenskap: Noll.
Antal barn satta till världen: 0. Men en graviditet.
Antal bostäder: Oj! Runt femton skulle jag tro.
Antal högskoleexamina: En.
Antal kalasyllor: Måste man skämmas för att man inte kan räkna alla? Lås oss säga i genomsnitt två i månaden (inte salongs, inte kräks) gånger 108 månader är lika med 216. Fräscht!
Antal färdigskrivna romaner: En halv.
Antal utslitna par Converse AllStar: Noll. De ser asspetsiga ut på mina fötter.
Antal halsfluss: Noll. Men en bihåleinflammation.
Antal klamydiatester: Några stycken. Kanske två?
Antal tatueringar: Elva. Nej! En gjorde jag när jag var sjuton eller så i Köpenhamn. Tie.
Antal försök att gå i terapi: Noll. Skulle dock behövt det.
Antal receptbelagda läkemedel mot depression och ångest: Noll.
Antal provade p-pillersorter: Tre. För när jag bodde i Småland tyckte de att jag skulle köpa en billigare variant.
Antal mobiltelefoner: Två. Min nuvarande har jag haft sedan 2oo3.

Inga kommentarer: